ایران استایل

ایران استایل

وبلاگ تخصصی IRan Style
ایران استایل

ایران استایل

وبلاگ تخصصی IRan Style

داستان طنز تولد

تولد دوست دخترم بود و واسش کادو و یه کارت پستال خریده بودم..
اول نشستم چک نویس کردم اون چیزایی رو که میخواستم بنویسم بعد نوشتم تو کارت پستاله و
کاغذ چک نویسرو پاره پاره کردم قشنگ 30 40 تیکه شده بود و نمیدونم چجوری شد یادم رفت کاغذ باطله ها رو بریزم سطل آشغال و موند رو میزم !!
رفتیم تولد و برگشتم دیدم مامانم نشسته داره تلویزیون میبینه ...
من : سلام مامان گشنمه از شام چیزی مونده !؟؟
مامانم : دیگه از من شام نخواه برو همون ستاره شب های تارت واست شام درست کنه... حالا اون نقطه روشن زندگیت بوده آره ؟!
من 28 سال خون دل خوردم تو نره خرو بزرگ کردم نقطه تاریک بودم؟
حتما بابات هم سیاه چالست دیگه !!!؟؟
من : مادر من اینا چیه میگی !!
مامانم : برو رو میزت رو ببین میفهمی ، بعدشم نــره غــول خیر سرت دانشجویی اونجایی که نوشتی "تو هجم تو خالی قلب من رو پر کردی" حجم با این ح جیمی هست نه با ه دو چشم...!
خاک تو سرت !!

جوک های هفته سری سوم(3)

جوک های هفته سری سوم برای شما در ادمه مطلب گذاشتم....

ادامه مطلب ...

مدیر وبلاگ

سلام دوستان...ببخشید که 2روزی نبودم چون خارج شهر بودم... 

اومدم که پست هایی بزارم که وب رو به لرزه در بیاره 

خوش باشید

نامردا!

باید این امارگیر وبم و بردارم

جیه این داغ دلمو تازه میکنه!!!

 میام میبینم 3 نفر انلاینه!!!!!!!!!!

بی معرفتا از بین 4 نفر 1 دونشم یه

 یه کامنت خشک و خالی نمی زاره!!!

اگه میای و میخونی و نظر نمیزاری

که خیلی بی معرفتی!!اره عزیزم!

اگه میای و میخونی و کپی میکنی و می ری

و کامنت نمی زاری!!!!!!!!!!

باید بگم اون دنیا یه پل هست بش میگن

صراط!!!

حالا خود دانی!!! 

(مطلب لیلی خانم از وبلاگ:just4080.blogfa.com کپی کردم چون حرف دل منو زد)

مطالب عاشقانه(2)

مطالب عاصقانه سری دوم...دیدم دوستان خوششون اومد گفتم باز هم بزارم... 

امیدوارم دوباره خوشتون بیاد.... 

ادامه مطلب ...

کمی عشق وجودمان را بگیرد-مطالب عاشقانه

 


سخـــــــــتــی تــنهــایی را وقتـــــی فــــهمیـــدم

کــ ــه دیــدم مترسکـــــ

بـه کــلاغ میــ ــگویــد:

هرچــقدر دوستـــ ــ داری نوکــ بزن

فقـــط تنهــام نــذار!!

.

.
.

اصلا بیا این قهوه را بگیر 

بنشین کنار من
تا صبح ،‌ از عشق
حرف بزنیم
می‌دانی که ؟
حرف حرف می آورد
عشق ،‌ بوسه…! 

.. 

. 

بقیه ادامه مطلب... 

ادامه مطلب ...

بهنوش بختیاری گزارشگر لیگ برتر شد+عکس

***

تابناک / بازی لیگ برتر ایران که همه ساله در سطح گسترده منتشر می شود که هر ساله با صدای عادل فردوسی پور است اما امسال با صدای بهنوش بختیاری روانه بازار بازی های رایانه ای شده است.

گزارشگری بهنوش بختیاری

قدس آنلاین: بهنوش بختیاری پس از چندی قبل که خبر خوانندگی وی در فضای مجازی منتشر شد که بازتاب بسیار گسترده ای هم روبرو شد اخیرا به گزارش گری لیگ برتر فوتبال ۹۳ - ۹۲ روی آورده است.

*
بازی لیگ برتر ایران که همه ساله در سطح گسترده منتشر می شود که هر ساله با صدای عادل فردوسی پور است اما امسال با صدای بهنوش بختیاری روانه بازار بازی های رایانه ای شده است.
*
گفتنی است که در تبلیغان این محصول آمده برای اولین بار است که یک زن گزارشگری فوتبال می کند.در این بازی بهنوش بختیاری و شهروز شبستری بصورت همزمان این بازی را گزارشگری می کنند.
منبع : تابناک به نقل از قدس آنلاین

فحشی که فغانی به بازیکن پرسپولیس داد

فحشی که فغانی به بازیکن پرسپولیس داد 

 

همان حرفی که دایی در کنفرانس مطبوعاتی ادعا کرد که رویش نمی‌شود بگوید

فغانی حرف بدی به بازیکن پرسپولیس زد، همان حرفی که دایی در کنفرانس مطبوعاتی ادعا کرد که رویش نمی‌شود بگوید داور به میثم حسینی چه گفت! به گزارش تماشاگر به نقل از قانون یکی از بازیکنان پرسپولیس گفت که داور خطاب به میثم حسینی که به تصمیمش اعتراض داشت گفته بود: «تو گو*ه نخور

نظر بدید

 

نظر***********بدید

مانتوی لنگی

 

نظرررررررررررررررررررر 

لنگیا!!!خخخخخخخخخخخخ

1 2 3 4 استقلال

http://upload7.ir/images/11593219136058973471.jpeg 

حالا بگو 6تایی باشه؟؟؟؟؟ 

لنگ هم لنگای قدیم

ویژه دربی

 

برو ادامه مطلب بقیشو ببین...

ادامه مطلب ...

خلبانی که ترکوند

یعنی بخدا دمش گرم با این حرکتش 

استقلالیا موج مکزییییییییییییییییییییییییییکی   

منبع:iranstyle.blogsky.com

علیرضا فغانی حیا کن فرهاد خان رو رها کن!

خدا عاقبت مونو بخیر کنه! 

فغانی حیـــــا کن مجیدیو رها کن!!! 

بهتر از این نداشتن؟؟؟؟ 

vorudlongiamamnu.tk

جوک های سری(3) از نوع +16

ورود بی جنبه ها ممنوع... 

به ادامه مطلب بروید...

ادامه مطلب ...

هک فیسبوک به روشی جدید

هک فیس بوک به روشی جدید... 

سورپرایز جدیدی که برای شما دوستان خوبم دارم هک فیس بوک به روشی جدید که نام این روش هک فیک پیج میباشد(Fake Page). 

این یه فایل با فرمت html که برای هک صورت میگیرد شما اول این فایل رو به طرف میدید بعد با کلک میگید:فیسبوک صفحه غیر فیلتر داره بعد که دادینش دستش شما منتظر باشد تا آیدی و پسوردش رو وارد کنه بعد که وارد کرد اگه اشتباه نکنم یا یه فایل حاوی آیدی و پسوردش میاد یا در کنترل پنل دستگاه شما اطلاعات طرف ذخیره میشه. 

نکته قابل توجه اینه که این فایل رو آپلود کنید بعد لینک دانلود رو به قربانی بدید 

دانلود در ادامه مطلب... 

Fake Page

ادامه مطلب ...

هشدار به تبلیغات کنندگان در بخش نظرها

هشدار به تبلیغات کنندگان در بخش نظرها 

اطلاعات تمام کسایی که از این به بعد در بخش نظرات تبلیغ میکنند از نظر دادن به سایت مسدود و اطلاعات تماس آن ها در وب به اشتراک گذاشته میشود. 

حواستونو جمع کنید

حتما بخونید(مهم)

سلام به کسایی که از وب بازدید میکنن و اونایی که نظر میدن. 

من چه توقعی ازتون دارم؟؟؟؟ 

فقط هرکدومتون نظر خودتون رو بگید. دختره تازه وبلاگ درست کرده 12تا لینک تبادل کرده هرکدوم از پست هاش 8-9 تا نظر دارن. 

آخه پسر با یه دختر چه فرقی داره؟من گناهم این که پسرم نظر نمیدین؟؟؟ 

به زودی ازتون خداحافظی میکنم اگه نظر ندادین. 

به هرحال ممنون ازتون

دانلود نرم افزار Ghost Radar احضار روح برای آندروید

دانلود نرم افزار حضار روح برای آندروید... 

این نرم افزار ترسناک فقط برای آندروید 1,6 و بالاتر... 

این کار را در نیمه های شب در اتاق تاریک و خلوت انجام دهید...  

هشدار: 

برای افراد زیر18سال و افرادی که بیماری قلبی و مغزی و و روحی و بیماران صرع ممنوع میباشد

 

ادامه مطلب ...

واکنش جالب عمو پور رنگ به گفتن جوک قومیتی

واکنش جالب عمو پور رنگ که یکی  از پچه ها میخواد لطیفه بگه... 

لینک دانلود در ادمه مطلب.....

ادامه مطلب ...