ایران استایل

ایران استایل

وبلاگ تخصصی IRan Style
ایران استایل

ایران استایل

وبلاگ تخصصی IRan Style

داستان طنز تولد

تولد دوست دخترم بود و واسش کادو و یه کارت پستال خریده بودم..
اول نشستم چک نویس کردم اون چیزایی رو که میخواستم بنویسم بعد نوشتم تو کارت پستاله و
کاغذ چک نویسرو پاره پاره کردم قشنگ 30 40 تیکه شده بود و نمیدونم چجوری شد یادم رفت کاغذ باطله ها رو بریزم سطل آشغال و موند رو میزم !!
رفتیم تولد و برگشتم دیدم مامانم نشسته داره تلویزیون میبینه ...
من : سلام مامان گشنمه از شام چیزی مونده !؟؟
مامانم : دیگه از من شام نخواه برو همون ستاره شب های تارت واست شام درست کنه... حالا اون نقطه روشن زندگیت بوده آره ؟!
من 28 سال خون دل خوردم تو نره خرو بزرگ کردم نقطه تاریک بودم؟
حتما بابات هم سیاه چالست دیگه !!!؟؟
من : مادر من اینا چیه میگی !!
مامانم : برو رو میزت رو ببین میفهمی ، بعدشم نــره غــول خیر سرت دانشجویی اونجایی که نوشتی "تو هجم تو خالی قلب من رو پر کردی" حجم با این ح جیمی هست نه با ه دو چشم...!
خاک تو سرت !!

نظرات 4 + ارسال نظر
لیلی پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 02:29

گاهی چقدر دلم هوس شیطنت میکند...

از همان شیطنت هایی که حرف تو پشت بند آن باشد که بگویی:

مگه دستم بهت نرسه..

اپم بیا!!منتظر

لیلی پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 00:55

سینا داداش شما برای من نظر خصوصی نزاشتید !!!
اخه نظر خصوصی رو نمی شه تایید کرد که برادر من...!!
من معذرت میخوام بگو کدوم نظراته من پاکش کنم!!
ببخش!

لیلی دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 11:26

اووووف بابا من فکر کردم تو7080 سالته!!!به من میگی سنت کمه!!!
نه اتفاقا شاید قبلا این طور بوده باشه ولی الان نیست من خودم اونی که دوسش دارم نه قیافه داره نه تیپ ولی ادمه!!
من تو خیابون که راه میرم شاید یه پسری رو ببینم که قیافش معرکس و ازش خوشم بیاد ولی باور کن یه پوس خندم بهش نمی زنم!چون واسه خودم کسیرو دارم!همهی ادما شبیه هم نیستن بعضی ها قیافه هم نداررن ولی به قول تو خائنن!
منم به عشق اینترنتی اعتقاد ندارم ولی به عادتش چرا!!

یاسمین دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 01:34 http://donyayeyasamin.blogsky.com

آخ آخ آخ بدجوری ضایع شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد