ایران استایل

ایران استایل

وبلاگ تخصصی IRan Style
ایران استایل

ایران استایل

وبلاگ تخصصی IRan Style

کریستیانو رونالدو مسلمان شد+عکس

   کریستیانو رونالدو بازیکن Real Madrid مسلمان شد. 

در تصویر زیر او را در حال نماز خواندن میبینیم 

 

 

آب‌پرور:‌ منتظر "هوش سیاه 3" باشید

دی نیوز / بازتاب موفق مخاطبان پس از سری اول «هوش سیاه» در سال ۸۸ باعث شد که آب پرور سری دوم را هم کلید بزند. حالا او تمام قد از سریالش دفاع می‌کند و می‌گوید قصه طوری طراحی شده که قابلیت دوباره ادامه پیدا کردن را هم دارد. پس منتظر سومین هوش سیاه هم باشید!
به ادامه مطلب بروید!!!!

ادامه مطلب ...

کار بی شرمانه جاستین بیبر در سطل زباله یک رستوران! +عکس

اخیرا یک ویدیو در یکی از سایتها منتشر شد که ظاهرا در آن جاستین بیبر خواننده ی 19 ساله در حال ادرار کردن در یک سطل در یک رستوران است!

این ویدیو را یکی از دوستانش از وی گرفته است و در کلیپ هر دو به این کار بی شرمانه و قبیحانه می خندند!
بعضی ها به شوخی گفته اند که این کار جاستین یک افتخار برای رستوران محسوب می شود. البته این روزها هر کسی من باب خنده در این مورد چیزی می گوید!
در این ویدیو دیده می شود که پس از این کار جاستین با صدای بلند به بیل کلینتون ناسزا می گوید! 
جاستین بیبر در رستوران

مژده به همه بازدید کنندگان عزیز

شاید تو اینکه مطالب بسیار ضعیف هستن از وب من خسته شدید.ولی بهتون قول میدم که اوضاع از این که هم هست 5برابر بهتر بشه.... 

منتظر مطالبی که میزارم باشید. 

مواظب خوبی هاتون باشید...بدی هاتون رو خودم پرپر میکنم

عدد دجال روی لباس سلنا گومز

سلنا گومز در حالی با جاستین بیبر به بیمارستان کودکانی در نیوزیلند رفت که ظاهرا تی شرتی با تصویر خندانک زرد رنگ به تن داشت. اما با کمی دقت در لباس او میتوان متوجه شد که به جای چشمان آدمک از سه ویرگول کنار هم (،،،) که عدد شیطانی 666 را تشکیل میدهد(عدد ضد مسیح یا دجال آخرالزمان) استفاده شده است.  

آموزش هک ایمیل یاهو

آموزش بنا به بی جنبه بودن بعضی افراد حذف شد...

همه چی آرومه شلوارا کوتاهه(طنز)

شعر طنز همه چی آرومه... 

به ادامه مطلب بروید...

ادامه مطلب ...

جوک های هفته(2)

جوک های هفته سری(2) 

ادامه مطلب ...

جوک های داغ هفته(1)

به ادامه مطلب برو...نری ضرر کردی

ادامه مطلب ...

پوزش به دلیل برخی اتفاقات ناگهانی

دوستان برخی مواقع شاهد اتفاقاتی در وبلاگ بودید که واقعا کسل کننده بود. 

این به دلیل آپدیت کردن وب توسط بنده می باشد که من از شما عذر خواهی میکنم. 

امیدوارم از اینکه از وب من بازدید بهتون خوش گذشته باشه.!.!.!.!.!

دانلود whats app java v1.3.0

نرم افزار تصحیح شد...


مشکل رو بررسی کردم دیدم که باید version یا نسخه جاوای خودتون رو ارتقا بدید


به ادامه مطلب بروید


 

ادامه مطلب ...

3تا روش برای هک نیمباز

ادامه مطلب...با عرض معذرت 

ادامه مطلب ...

جک های داغ

خسته و کوفته از سر کار اومده بودم خونه خودمو انداختم تو تخت یهو حس کردم یکی قلقلکم میده فکر کردم داداشمه منم با بی حالی گفتم:کرم نریز پدر سگ. چشامو باز کردم دیدم بابامه یهو با فریاد به مامانم گفت:خانم بیا تحویل بگیر بچت به من میگه پدرسگ. مامانم تازه از خواب بیدار شده بود چیزی حالیش نبود گفت:غلط کرده پدرسگ خودشه 

من در حال گاز زدن دیوار

بابام 

داداشم  

من 2باره  

و من 

همچنان من  

... 

.

تو تاکسی نشسته بودم، یه خانوم هم با بچه اش کنارم نشسته بود.بعدش یهو بچش گفت:مامان،یادت میاد اون روز تو خونه ی دایی گ.و.ز.یدی؟مامانش هم به راننده گفت:همینجا پیاده میشم.بیچاره انقدر هول شده بود در ماشینو کوبید به یه ماشین دیگه.راننده هم گفت:خانوم گ.و.ز.یدی که گ.و.ز.یدی ،      ر.یدی     تو ماشین.

.

.

غضنفر با دوست دخترش تو پارک نشسته بودن که دختره گفت:ای وای بابام داره میاد .غضنفر میگه:بابات تا حالا منو دیده؟دختره میگه نه.غضنفر هم میگه.پس بگو من داداشتم.

.

.

حیف نون تو مجلس ختم نشسته بود به بغل دستیش گفت:انقدر نشستم ک.و.نم خواب رفت.

اون یکی هم گفت:آره صدای خروپفش هم اومد 

... 

دیشب شوهرخالم رفته بود پمپ بنزین بنزین بزنه انقد صف طولانی بوده یادش رفته تو صفه ، وقتی راه باز شده خوشحال از اینکه از ترافیک فرار کرده گازشو گرفته رفته ! 

. .. 

روز تولد بابام با کلی ذوق و شوق یه ساعت مچی بهش کادو دادم برگشته میگه ممنونم پسر گلم ولی احتیاجی به این کارا نبود همین که سعی کنی تو زندگیت آدم باشی برای من با ارزش ترین هدیه س … 

... 

ﺧﺴﺘﻪ ﻭ ﮐﻮﻓﺘﻪ ﺍﻭﻣﺪﻡ ﺧﻮﻧﻪ ﺩﺍﺩﺍﺷﻢ ﺭﻭ ﺩﺭ ﭘﺬﯾﺮﺍﯾﯽ ﯾﺎﺩﺩﺍشت ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ “ﯾﻪ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ ﺗﻮ ﺍﺗﺎﻗﺖ ﺑﺮﻭ ﺑﺮﺩﺍﺭ” ، ﺭﻓﺘﻢ ﺗﻮ ﺍﺗﺎﻕ ﺩﯾﺪﻡ ﻧﻮﺷﺘﻪ “ﺳﺮﺕ ﮐﻼﻩ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ ﯾﺎﺩﺩﺍﺷﺖ ﺍﺻﻠﯽ ﭘﺸﺖ ﻫﻤﻮﻥ ﺑﺮﮔﻪ ﺍﯾﻪ ﮐﻪ ﺭﻭ ﺩﺭ ﺑﻮﺩ” ، ﺭﻓﺘﻢ ﯾﺎﺩﺩﺍﺷﺖ ﺭﻭ ﺩﺭﻭ ﮐﻨﺪﻡ ﭘﺸﺘﺶ ﻧﻮﺷﺘﻪ “ﯾﻪ ﯾﺎﺩﺩﺍﺷﺖ ﺗﻮ ﯾﺨﭽﺎﻟﻪ ﺯﯾﺮ ﻇﺮﻑ ﻣﯿﻮﻩ ﻫﺎ” ، ﻣﻨﻢ ﺣﺮﺻﻢ ﮔﺮﻓﺖ ﺑﺪﻭﻥ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﯾﺎﺩﺩﺍﺷﺖ ﯾﻪ ﻧﯿﻤﺮﻭ ﺩﺭﺳﺖ ﮐﺮﺩﻡ ﻭ ﺧﻮﺭﺩﻡ …

ﺑﻌﺪ ﻧﺎﻫﺎﺭ ﯾﺎﺩﺩﺍﺷﺖ ﺯﯾﺮ ﻇﺮﻑ ﻣﯿﻮﻩ ﺭﻭ ﺧﻮﻧﺪﻡ ﺩﯾﺪﻡ ﻧﻮﺷﺘﻪ “ﻣﺎ ﺭﻓﺘﯿﻢ ﺧﻮﻧﻪ ﺧﺎﻟﻪ ﺍﻣﺎ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺑﺮﺍﺕ ﭘﯿﺘﺰﺍ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ ﺩﺭﺳﺖ ﮐﺮﺩﻩ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺗﻮ ﻓﺮ ﺍﻣﺎ ﺍﮔﻪ ﻧﯿﻤﺮﻭ ﺧﻮﺭﺩﯼ ﺩﯾﮕﻪ ﭘﺮﺧﻮﺭﯼ ﻧﮑﻦ ﺑﺬﺍﺭ ﺍﻭﻣﺪﻡ ﺑﺎ ﻫﻢ ﻣﯿﺨﻮﺭﯾﻢ”

ﺧﺪﺍﻭﮐﯿﻠﯽ ﻣﻦ ﺳﺮمو ﮐﺠﺎ ﺑﮑﻮﺑﻢ  

... 

خواهرم واسم اس ام اس داده ش م خ د …

هر کاری کردم نتونستم بخونم ؛ زنگ زدم میگم چی نوشتی ؟

میگه واقعا متاسفم برات که نتونستی بخونیش ، نوشتم شام مهمونیم خونه داداش !

فکر کنم باید ۳۷واحد کلاس رمزنگاری و رمزگشایی واسه ادامه زندگی با خانوادم پاس کنم …

 ... 

آقا ما یک فروند برادر داریم که با بالش کشتی میگیره شکست میخوره ، تازه بعضی وقتا مصدومم میشه … تازه بعد شکست خوردنشم باید یه دوره ریکاوری براش بزاری !

در این حد حرفه ایه !!! 

... 

یه بار با خانواده داییم رفته بودیم بیرون داییم پاش گرفت لبه جوب افتاد توی جوب … دختر دایی گودزیلام اومده میگه بابا بابا صدای قوطی در بیار ضایع نشی !

ما : oO

داییم : O-O

قوطی :| 

... 

داداشم اومد خونه دست کرد تو جیبش دید گوشیش نیست ، کیفشو گشت بازم پیدا نکرد ؛ گفت هزارتا صلوات نذر میکنم گوشیم پیدا بشه …

خلاصه برگشت تو مسیری که اومده بود آخر سر رفته تو مغازه دیده اونجاست …

برگشته خونه ، گفتم صلواتا رو بفرست !

گفت : نه اگه گم شده بود میفرستادم ، اینو جا گذاشته بودم !

 . 

.. 

... 

.... 

..... 

.... 

... 

.. 

 نظر بفرمایید

تست هوش تصویری مخصوص تیز هوشان

تست هوش تصویری مخصوص تیز هوشان 

یه سوال مخصوص تیز هوشان 

به عکس نگاه کنید وسعی کنید شخص موجود در عکس را پیداکنید


فقط ۱۲۰ ثانیه (۲ دقیقه) بیشتر ادامه ندهید زیرا تیز هوش نیستید

.
.
.
.

جواب پایین صفحه است


:چند بار سعی کنید قبل ازاینکه جواب را ببینید

.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
نتونستی پیداش کنی؟
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
اشکال نداره،رفته زیر آب.

اومد بیرون،خبرت میکنم

آیا فیس بوک رفع فیلتر می شود؟؟؟

در دوره‌ای که نامزدهای انتخاباتی از طرح‌ها و ایده‌های خود می‌گفتند، رییس جمهوری منتخب هم به انتقاد از وضعیت حاکم بر فضای مجازی پرداخته و حتی شرایط فعلی اینترنت را در شان مردم نمی‌دانست. حال با انتخاب او به عنوان رییس جمهوری و صحبت‌هایش مبنی بر لزوم اعتماد و دادن آزادی به مردم، زمزمه‌هایی مبنی بر برداشتن فیلتر برخی‌ سایت‌ها مثل فیس‌بوک در دولت بعدی شنیده می‌شود. 

بقیه در ادامه مطلب..... 

ادامه مطلب ...