ایران استایل

ایران استایل

وبلاگ تخصصی IRan Style
ایران استایل

ایران استایل

وبلاگ تخصصی IRan Style

جملات عاشقانه(3)

باز هم مثل همیشه که تنها میشوم…

دیوار اتاق پناهم میدهد…

بی پناه که باشی قدر دیوار را میدانی


بقیه در ادامه مطلب.....  

تو فقط یک بار زندگی خواهی کرد،

پس برایِ خودت زندگی کن

مهم نیست که دیگران چه فکری می کنند ...

 

.

.

همــــیشـه دقــیقآ وقـــــتی پـُر از حـــرفی

وقتـــی بغــــض میکـــُنی

وقتـــی دآغونــــی

وقــــتی دلــِت شکــــستـه

دقیقــــا همیـــن وقـــــتآ

انقــــدر حـ ـرف دآری کـــه فقــط میتونــی بگـ ـی :


“بیخـــیآل“

.

.

.

غربت دیرینه ام را با تو قسمت می کنم / تا ابد با درد و رنج خویش خلوت می کنم /

رفتی و با رفتنت کاخ دلم ویرانه شد / من در این ویرانه ها احساس غربت می کنم !!

.

.

.


احمقانه تر از دوست داشتن های یک نفرِه

تنهایی های دو نفره است

.

.

.دلم خوش نیست غمگینم . . .

کسی شاید نمیفهمد کسی شاید نمیداند . . .

کسی شاید نمیگیرد مرا از دست تنهایی

تو میخوانی فقط شعری و زیر لب آهسته میگویی :

عجب احساس زیبایی … ! تو هم شاید نمیدانی … !

 

.

.

.

ین روز ها انسان ها تنهایی ات را پر نمی کنند

فقط خلوتت را می شکنند



من که واقعا اشکم اومد شما نظر بده الکی هی پست هارو نچزون. :)))


با تشکر از دوستان خوبم :


امید بی امید

جواد تنها

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد