ایران استایل

ایران استایل

وبلاگ تخصصی IRan Style
ایران استایل

ایران استایل

وبلاگ تخصصی IRan Style

کمی عشق وجودمان را بگیرد-مطالب عاشقانه

 


سخـــــــــتــی تــنهــایی را وقتـــــی فــــهمیـــدم

کــ ــه دیــدم مترسکـــــ

بـه کــلاغ میــ ــگویــد:

هرچــقدر دوستـــ ــ داری نوکــ بزن

فقـــط تنهــام نــذار!!

.

.
.

اصلا بیا این قهوه را بگیر 

بنشین کنار من
تا صبح ،‌ از عشق
حرف بزنیم
می‌دانی که ؟
حرف حرف می آورد
عشق ،‌ بوسه…! 

.. 

. 

بقیه ادامه مطلب... 

... 

دختر از دوستت دارم گفتن هر شب پسره خسته شده بود..

یک شب وقتی اس ام اس آمد بدون آن که آنرا باز کند


موبایل را گذاشت زیر بالشش و خوابید

صبح وقت مادر پسره به دختره زنگ زد و گفت: پسرم مرده…

دختره شوکه شد و چشم پر از اشک


بلافاصله سراغ اس ام اس شب گذشته رفت..

پسره نوشته بود… تصادف کردم


با مشکل خودم را رساندم دم در خونتون


لطفا بیا پائین میخوام برای آخرین بار ببینمت…


«خیلی خیلی دوستت دارم» 
.. 

بــوی پــاییـز میـــ ــدهد

تابستانِ این روزهــا ؛

گویـا که شـــ ــ ــهریـــور
عــــاشــق شده است!. 

بــوی پــاییـز میـــ ــدهد

تابستانِ این روزهــا ؛

گویـا که شـــ ــ ــهریـــور
عــــاشــق شده است! 

کبریتـهای سـوخته هـمـ ،

روزی درختـ های شـادابی بـوده اند!

مثل مـا ،

که روزگـاری می خنـدیدیـمـ

قبـل از اینـکه عـشق روشنـمان کنـد 

.. 

ایستاده ام! 

بگـــذار ســـرنوشـــت راهـــش را بـــرود … !

مـــن ،

همیــن جا ،

کنار قـــول هـایت ،

درســــت روبــروی دوســـت داشتـــنت و در عمــــق نبـــودنت ،

محـــــکم ایــستاده ام !! 

 

.. 


چــه قانــون ناعــادلانــه ای !


بــرای شــروع یــک رابطــه ,


هــر دو طــرف بایــد بخواهنــد …


امــا …


بــرای تمــام شدنــش ,


دوستان نظر بدید اگه خوب بود باز هم میزارم

همیــن کــه یــک نفــر بخواهــد. 
 
نظرات 3 + ارسال نظر
لیلی سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 14:48 http://just4080.blogfa,com

اپــــــــــــــــــــم
بیـــــــــــــــــــــــا
منتظر

علیرضا سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 12:55 http://vorudlongiamamnu.tk

بگذار نا تمام ، خدا حافظـے کنم
با دل پر کلام ، خداحافظـے کنم
چون نیست مجال نقل ،هیهات
بگذار در سلام ، خداحافظـے کنم
این نیست مرام ما ، ولی بدان
با عشق بی مرام ، خداحافظـے کنم
درد است اندرین سینه نهان ولی
زین درد نقره فام ، خداحافظـے کنم
سردی گرفت شعر من اندرین زمان
زین مردمان مدام، خداحافظـے کنم
خط عبور ما زین قافله جداست
با هر چه رسم ونام ، خدا حافظـے کنم

لیلی دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 18:33 http://just4080.blogfa.com


خیلــــــــــــــــــــــــی قشنگ بود!!!
جدی میگما برا اولین بارت خوب بود فکر نمی کردم همچین روحیه ای داشته باشی!!!!اورین!
راستی یه پیشنهاد بیا تو بلاگفا وب بزن امارت بیشتره ها!!!!!!!حالا خود دانی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد