ایران استایل

ایران استایل

وبلاگ تخصصی IRan Style
ایران استایل

ایران استایل

وبلاگ تخصصی IRan Style

مطالب عاشقانه(2)

مطالب عاصقانه سری دوم...دیدم دوستان خوششون اومد گفتم باز هم بزارم... 

امیدوارم دوباره خوشتون بیاد.... 

مطالب عاشقانه سری دوم... 

 

خوش به حال سیندرلا

لنگه کفشش را جا گذاشت

یه لشکر آدم به دنبالش گشتن

ما دلــــمان را جا میگذاریم

هیچکس از مــــا سراغی نمیگیرد

 

انگار که هیچوقت
نبودابـــم.. 


آدمــا گاهی لازمه چند وقــت کرکره شونو

بکشن پاییـن یه پارچـــه سیـاه بزنن


بَــــد حــــال نیستـــم !!!

امـــــا ...

آدمهـــــا

بَــــد حــــالم رامیـــگیرند !!! 

اگر می بینی هنوز تنهــام...


ب خاطر عشق تـــو نیست!!


من فقط می ترسم،


می ترسم همه مثل تــــــو باشند....!!!


 

نه اینکه زانوزده باشم...

نه!!!

تنهایی سنگین است 

هیچ نبود...

آدمش کردم،باتعریفهای من شخصیت پیداکرد...

غرورش رامدیون من است...

مغرورشد!

زیادازخوبیهای نداشته اش برایش گفتم...

باورکرد!

مراکوچک دیدرفت 

آدم هاتنها

که نباشند،می روند

تنهاکه می شوند،برمی گردند

وقتی که برگشتندتنهالایق یک جمله اند:"هرررررررری" 

همه دردم این بود....!!!!!

عشقش بودم وقتایی که عشقش نبود 

 

خوب امیدوارم خوشتون اومده باشه... 

راستی مطالب خودتون(عاشقانه)برای ما بفرستید تا اسم خودتون در وب به اشتراک بزاریم... 

موفق باشید...

درش و بنـویسن: کسی نمـــرده فقط  
نظرات 2 + ارسال نظر
لیلی چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 17:36

گاهی
دلگرمی عشــقت
معجزه ای می کند
که گویی خــــــــدا
روی زمیـــن ...
کـــنارت است.

خیلی قشنگ بود!!

یاسمین چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 15:47 http://donyayeyasamin.blogsky.com

سلام
وب قشنگی دارید توی وبلاگم سمت راست کلی مطالب عاشقانه هست اگه دوست داشتی حتما بیا و توی وبلاگت بذار
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد