ایران استایل

ایران استایل

وبلاگ تخصصی IRan Style
ایران استایل

ایران استایل

وبلاگ تخصصی IRan Style

جوک های هفته(2)

جوک های هفته سری(2) 

... 

شاعر قرن پنجم :هوا بس ناجوانمردانه سرد است........
شاعر معاصر :بووووو سرده کاپشنم کو؟؟؟؟

.

.

کی کرم حلزون منو ور داشته؟
مدرسان شریف 

 یارو ﻣﯿﺮﻩ ﮐﻠﯿﺴﺎ ﻣﺴﯿﺤﯽ ﺑﺸﻪ:

ﮐﺸﯿﺶ ﭼﺮﺍﻏﺎ ﺭﻭ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﻣﯿﮑﻨﻪ.

ﻭ ﺑﻪ ﯾﺎﺭﻭ ﻣﯿﮕﻪ :ﺻﺪ ﺑﺎﺭ ﺑﮕﻮ ﯾﺎ ﻋﯿﺴﯽ ﻣﺴﯿﺢ!!!


ﯾﺎﺭﻭ ﺻﺪ ﺑﺎﺭ ﻣﯿﮕﻪ ﯾﺎ ﻋﯿﺴﯽ ﻣﺴﯿﺢ!!!


ﭼﺮﺍﻏﺎ ﮐﻪ ﺭﻭﺷﻦ ﻣﯿﺸﻪ ﻣﯿﮕﻪ " ﺍﻟﻬﻢ ﺻﻞ ﻋﻠﯽ ﻣﺤﻤﺪ ﻭ ﺍﻝﻣﺤﻤﺪ" 

... 

یه روز یه مورچه داشته با خودش یه دونه برنج می برده.

دوستش میگه از کجا اوردیش؟میگه:

(حمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید) 

بگوزم؟

نه بگوزم؟

دوبار بگوزم؟

میشه زمزم.

(تبلیغات جدید شرکت زمزم )

یه روز یه بچه از باباش می پرسه: خرا هم ازدواج می کنن؟

باباش میگه پسرم فقط خرها ازدواج می کنند.:)))))))))

یه بنده خدا به غضنفر میگه:بیا پنیر و انگور بخوریم. غضنفر میگه من اسهال دارم. بنده خدا میگه:ای بابا،اونو بعدش میخوریم!

.

.

.

.

.

مسخره ترین سوالی که میشه از یکی پرسید:میتونم بهت اعتماد کنم؟در تاریخ بشر یک نفر هم جواب منفی نداده!

.

.

.

یه روز یه مگسه داشته بالا می آورده؛ازش میپرسن چرا داری بالا میاری؟میگه آخه داشتم گوه میخوردم توش مو بود! 

با دوس دخـترم داشتیم از خیابون رد میشدیم ، عینک دودی زده بود. گشت اومد گفت خانوم چه نسبتی با شما دارن؟ 

منم گفتم : خانوم کور هستن دارم از خیابون رد می کنم.

کصافط باهام کات کرد!!

تازه کلی هم پیش ماموره بهم فش داد!

ماموره مونده بود بخنده یا بگیره 

-تو کیشی؟

-- نه تهرانم :|


-نه! میگم تو کیشمیشی؟

-- خودت کیشمیشی کصافط! :|


-نه! منظورم اینه که تو کیش میشی؟؟؟؟

-- آهااااا! داداشش هستم  

خواهرم میخواست به بچه ش آب پرتقال بده نمیخورد...

گفتم بده من بهش میدم، بردمش تو اتاق هر کار کردم نخورد، منم از لجش همه رو خودم خوردم به خواهرم گفتم همشو خورد.

گفت دست درد نکنه شکمش کار نمیکرد داروی مسهل ریخته بودم براش ... :|


هیچی دیگه گلاب به روتون رختخوابو دم در مستراح انداختم  

امروز حساب کردم دیدم به طور میانگین روزانه بین100تا 150 تا دخدر بهم مسیج میدن واسه دوست شدن باهاشونیعنی کور بشم اگه دروغ بگم

_______ 

اوه چرا همه جا تاریک شد؟؟؟

چراغارو کی خاموش کرد؟؟؟  

ﭼﻬﺎﺭ ﻧﻔﺮ ﺳﻮﺍﺭ ﺗﺎﮐسی ﻣﯿﺸﻦ ﻭﻟﯽ ﮐﺮﺍﯾﻪ ﻧﺪﺍﺷﺘﻦ بدن

ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ ﺑﻪ ﻣﻘﺼﺪ ﮐﻪ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺑﺸﻦ ﻭﺍﻟﻔﺮﺍﺭ!

ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﺑﻪ ﻣﻘﺼﺪ ﭼﻬﺎﺭﺗﺎﺷﻮﻥ ﺑﻪ ﺳﺮﻋﺖ ﺩﺭﺍﯼ

ﻣﺎﺷﯿﻨﻮ ﺑﺎﺯ ﻣﯿﮑﻦ ﻭ ﭘﺎ ﺑﻪ ﻓﺮﺍﺭ ﻣﯿﺬﺍﺭﻥ.

ﻣﯿﺮﻥ ﺗﺎ ﻣﯿﺮﺳﻦ ﺑﻪ ﯾﻪ ﺳﺎﺧﺘﻤﻮﻥ ﺗﺎﺭﯾﮏ ﻫﯿﭽﮑﯽ ﻫﯿﭽﮑﯽ

ﺭﻭ ﻧﻤﯿﺪﯾﺪ ﻭ ﻓﻘﻂ ﺻﺪﺍﯼ ﺗﻨﺪﺗﻨﺪ ﺯﺩﻥ ﻧﻔﺴﺸﻮﻥ ﻣﯿﺎﺩ،

ﯾﮑﯿﺸﻮﻥ ﺯﺩ ﺭﻭ ﺷﻮﻧﻪ ﺑﻐﻠﯿﺶ ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺖ:

ﺣﺎﻻ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﭼﻪ ﺣﺎﻟﯽ ﺩﺍﺭﻩ؟

ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺖ:

ﺑﺎﺑﺎ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﻣﻨﻢ! ﻓﻘﻂ ﺑﮕﯿﺪ ﭼﯽ ﺷﺪﻩ 

_____________________________________________________ 

______________________ 

_____ 

__ 

اگه واقعا خندیدی نظر بده 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
آیدا سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 17:23

دمت گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد